Vrsta sjednice: Redovna
Datum i vrijeme održavanja: 15.07.2022.15:00
Zapisnik:
Broj: 04-GV-04-1130/22
Sarajevo,07.07.2022. godine
Na osnovu člana 41. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Sarajeva („Službene novine Kantona Sarajevo“, br. 28/09, 11/20 i 19/20), sazivam
38. SJEDNICU KOMISIJE ZA STATUT I AKTE
GRADSKOG VIJEĆA GRADA SARAJEVA
Sjednica Komisije će se održati u Ovalnoj sali Gradskog vijeća Grada Sarajeva, ulica Hamdije Kreševljakovića broj 3, u petak 15.07.2022. godine u 15.00 sati.
Uz poziv za sjednicu dostavlja se: https://gradskovijece.sarajevo.ba/wp-content/uploads/2022/07/Zapisnik-o-radu-37.-sjednice-Komisije-za-Statut-i-akte-Gradskog-vijeca-Grada-Sarajeva.pdfte predlaže sljedeći dnevni red:
- 1. Mišljenje o Prijedlogu Odluke o standardima i kriterijima za imenovanje pravobranioca i zamjenika pravobranioca Pravobranilaštva Grada Sarajeva
- 2. Mišljenje o Prijedlogu Odluke o davanju saglasnosti gradonačelnici Grada Sarajeva za potpisivanje Memoranduma o saradnji između Grada Sarajeva, NVO „Naša perspektiva“ i Sarajevske regionalne razvojne agencije (SERDA)
- 3. Mišljenje Prijedlogu Odluke o davanju saglasnosti gradonačelnici Grada Sarajeva za pridruženje CIVITAS mreži evropskih gradova
- 4. Mišljenje o Izvještaju o provođenju Odluke o stipendiranju učenika srednjih škola iz Budžeta Grada Sarajeva, po konkursu za stipendiranje učenika srednjih škola iz Budžeta Grada Sarajeva za školsku 2021./2022. godinu
- 5. Mišljenje o Izvještaju o realizaciji preporuka iz Izvještaja o finansijskoj reviziji Grada Sarajeva za 2022. godinu
- 6. Mišljenje o Izvještaju o utrošku sredstava tekuće rezerve iz Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu, za period 01.01.2022. – 30.06.2022. godine
- 7. Javna rasprava o Nacrtu Statuta Grada Sarajeva
- 8. Tekuća pitanja
Informativni materijal:
Molim Vas, da sjednici prisustvujete, a u slučaju spriječenosti izostanak najavite.
Napomena:
Uz poziv za sjednicu dostavljaju se materijali pod tačkama od 1. do 7. prijedloga dnevnog reda. Vrijeme održavanja sjednice dogovoreno je Predsjedavajućim Komisije.